Tervetuloa värikkääseen poppooseen. Rekisteröidy nyt!

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Neuroottisesti kiroten xxxeri lähetetty Su Elo 07, 2011 8:31 pm

xxxeri

Newbie Vampire
Newbie Vampire
Heippa vain.^^ Olen siis xxxeri (älkää antako nimen häiritä, kutsukaa eriksi vain.) Olen only 17 years old lady. Joo mitäköhän nyt keksisin kertoa itsestäni, hmm... No käyn kuvataidelinjaa lukiossa, rakastan mangaa ja animea, olen alkanut vihata ecchiä, harrastan cosplaytä, olen onnellinen toistaiseksi koska on poikaystävä, tykkään piirtää, piirtelen sarjakuvia jne. Kysykää vaikka jotain.^^

2 Vs: Neuroottisesti kiroten xxxeri lähetetty Ti Elo 09, 2011 7:48 pm

Hikaru90

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Tervetuloa, eri, tänne foorumi pahaiseen. Aika hiljaistahan täällä on, mutta toivottavasti saadaan tänne joskus eloa!

Millaista sarjakuvaa tykkäät piirtää? Haluaisitko postailla piirroksiasi niin voisimme nähdä kuinka hyvä olet? (:

3 Vs: Neuroottisesti kiroten xxxeri lähetetty To Elo 11, 2011 7:13 am

xxxeri

Newbie Vampire
Newbie Vampire
Kiitos.^^ Piirrän monenlaista sarjakuvaa. Hmm... Mitäköhän kertoisin niistä, kun minulla on nyt kesken useampi sarjakuva. No voisin kaiketi kertoa yhdestä Doujinshista jonka tein Touhouseen liittyen kokonaan värillisenä, tuossa kevään ja alkukesän aikana. (Linkkaan sen joskus tänne foorumille.) Sen aihe oli drama ja shoujo ai. Sitten piirsin sarjakuvan nimeltä ''Täällä kuolema ennen aamua'' joka oli kouluprojektini 9'luokalla, siinä on noin 20 sivua ja siihen suunnittelen jatkoa. Sitten tein tuossa kesällä sarjakuvaa pikkuveljestäni (johon on myös tulossa jatkoa) ja kyseinen sarjakuva on 4koma ja komedia aiheinen (hallitsen kuulemma erittäin hyvin varsinkin komedia puolen, vaikka drama tarinoillekkin sarjiksissani nauretaan, mutta ihan eri syystä...) Sitten minulla on kesken Higurashi 4koma doujinshi ja eräs projekti jonka 1 luku tulee nettiin myöhemmin syksyllä. Razz Sellaista.

4 Vs: Neuroottisesti kiroten xxxeri lähetetty To Elo 11, 2011 10:59 pm

Hikaru90

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Noniin, että projekteja riittää! Itse joskus nuorempana kanssa yritin kovasti sarjiksia väsätä, mutta eipä niistä koskaan mitään tullut. Olen liian hidas ja laiska. Kaiken kukkuraksi saatan keksiä ihan sujuvan juonen, joka sitten tyssähtää siihen kun keksin jotain muutoksia ja koko homma menee persuksilleen. Tuumasin että parempi jättää sarjisten tekeminen niille, jotka sen paremmin osaavat. Voin itse keskittyä säheltämiseen.

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa